وقتی دستان پینه‌بسته کارگر، سنگ‌های بزرگ محرومیت را برمی‌دارد
کد خبر: 3753812
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

وقتی دستان پینه‌بسته کارگر، سنگ‌های بزرگ محرومیت را برمی‌دارد

گروه اجتماعی - یک خیر مدرسه‌ساز با بیان اینکه مقنی قنات و کارگر هستم و گاهی نیز به کشاورزی می‌پردازم، گفت: برای یافتن آرامش در زندگی‌ام و رفع محرومیت، تصمیم گرفتم مدرسه بسازم.

وقتی دستان پینه بسته یک کارگر، سنگ‌های بزرگ محرومیت را برمی‌دارد

محمدحسین چاحوضی، یک خیر مدرسه‌ساز در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: 48 ساله هستم و از کودکی دوست داشتم کار خیری انجام دهم که خداوند این لطف را به من کرد و توانستم مدرسه بسازم.
وی افزود: مقنی قنات و کارگر هستم و گاهی نیز به کشاورزی می‌پردازم و سال‌ها دوست داشتم کار خیری انجام دهم اما دستم تنگ بود.
این خیر مدرسه‌ساز بیان کرد: دو فرزندم در تصادف فوت شدند و من برای شادی روح آنان تصمیم گرفتم در روستای امیرآباد بیرجند که محل زندگی من است، مدرسه‌ای بسازم.
چاحوضی تصریح کرد: در روستای امیرآباد بیرجند مدرسه پنج کلاسه‌ای را ساختم به امید اینکه دانش‌آموزان این مرز و بوم به راحتی درس خوانده و آینده‌ای روشن را برای ایران بسازند.
وی به ثمره کار خیر در زندگی‌اش اشاره کرد و ادامه داد: این کار خیر در زندگی من اثرات محسوسی داشته و باعث شده خداوند برای زندگیم ده برابر جبران کند.
این خیر مدرسه‌ساز خاطرنشان کرد: هرکس کار خیری انجام دهد، خداوند برایش ده برابر جبران می‌کند، حال این کار خیر می‌تواند از کمک به همنوعان تا ساخت مسجد یا مدرسه باشد.
چاحوضی بیان کرد: همواره فرزندانم را نیز به کارهای خیر تشویق می‌کنم چرا که کار خیر به زندگی کسی که آن کار را انجام می‌دهد، برکت می‌دهد.
وی با بیان اینکه ثمره کار خیر، آرامش است، افزود: هرکس به دنبال آرامش حقیقی است باید در کمک به همنوعان خود بکوشد.
این خیر مدرسه‌ساز یادآور شد: امیدوارم خداوند به من توان دهد تا بتوانم تا پایان عمر در کمک به همنوعان خود بکوشم چرا که ثمره این کمک‌ها، رضایت خداوند و شادی آخرت است.
انتهای پیام

captcha