برگزاری هفتمین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه با‌نوان طلبه
کد خبر: 3753984
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

برگزاری هفتمین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه با‌نوان طلبه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر‌کل امور تربیتی جامعةالزهرا(س) از آغاز هفتمین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه بانوان طلبه خبر داد.

برگزاری هفتمین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جامعة‌الزهراء(س) خانم طیبه‌سادات طباطبایی، مدیرکل امور تربیتی جامعة‌الزهراء(س) گفت: مرحله هفتم از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از جلد ۲۶ این تفسیر گرانقدر برگزار می‌شود.
مدیر کل امور تربیتی بیان داشت: اولین دوره غیرحضوری با هدف انس با معارف قرآن کریم از جلد ۲۷ تفسیر نمونه و طی ۶ مرحله برگزار شد.
طباطبایی یادآور شد: سؤالات هر مرحله از دوره قبل در سایت و کانال جامعةالزهرا(س) بارگذاری شد و شرکت‌کنندگان، پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن وحدیث ارسال کردند.
وی با اشاره به آغاز هفتمین مرحله از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه با توجه به جلد ۲۶ کتاب ارزشمند تفسیر نمونه، گفت: شرکت کنندگان این دوره می‌توانند در ادامه طرح به مطالعه جلد ۲۶ تفسیر نمونه بپردازند.
مدیر کل امور تربیتی تصریح کرد: در این دوره نیز، پیوستن افرادی که از شرکت در این طرح بازمانده‌اند با ارائه پاسخنامه مراحل ششگانه سابق همراه با پاسخنامه این دوره وجود دارد.
طباطبایی با بیان اینکه مهلت ارائه پاسخنامه این مرحله تا ۱۰ آبان ماه است، گفت: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کرده یا از طریق سایت و کانال جامعةالزهرا(س) سؤالات این مرحله را دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha