برگزاری همایش «طلیعه حضور» ویژه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران لرستان
کد خبر: 3754002
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

برگزاری همایش «طلیعه حضور» ویژه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران لرستان

گروه فرهنگی ـ طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران لرستان در همایش «طلیعه حضور» با وظایف طلبگی و انتظار مردم از مبلّغان، ترسیم و تبیین رسالت‌های تبلیغ، مخاطب‌شناسی، برگزاری منابر، زی‌طلبگی، رسالت‌ها و اولویت‌های تبلیغ و همچنین وظایف مبلّغان برای مقابله با جنگ نرم دشمن آشنا می‎شوند.

ح

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان، با هدف تبیین وظایف طلبگی و انتظار مردم از مبلّغان، همایش «طلیعه حضور» ویژه بانوان طلبه جدیدالورود مدارس علمیه خواهران لرستان 18 مهرماه در جوار مزار مطهر شهدای گمنام خرم‌آباد برگزار خواهد شد که از جمله اهداف برگزاری این همایش می‌توان به ترسیم و تبیین رسالت‌های تبلیغ، مخاطب‌شناسی و برگزاری منابر اشاره کرد.
در این همایش اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون زی‌طلبگی، رسالت‌ها و اولویت‌های تبلیغ و همچنین وظایف مبلّغان برای مقابله با جنگ نرم دشمن با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام خواهند کرد.
سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به این‌که آغاز دوره طلبگی در واقع آغاز خدمت به دستگاه اهل‌بیت(ع) است، اظهارکرد: امید می‌رود طلاب با شور و انگیزه در راستای کسب تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی قدم بردارند و بتوانند مبلّغانی کارآمد و اثرگذار برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه باشند.
انتهای پیام

captcha