ریشه تمام ناهنجاری‌های اجتماعی دوری از تعالیم دینی و قرآن است
کد خبر: 3754053
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
فرمانده انتظامی سبزوار:

ریشه تمام ناهنجاری‌های اجتماعی دوری از تعالیم دینی و قرآن است

گروه شهرستان‌ها - فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه برای دینداری باید از همه چیز گذشت گفت: ریشه تمام ناهنجاری‌های اجتماعی دوری از تعالیم دینی و قرآن است.

ریشه تمام ناهنجاری‌های اجتماعی دوری از تعالیم دینی و قرآن استسید محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با بیان اینکه برای دینداری باید از همه چیز گذشت، گفت: اقتدار پلیس در برخورد با همه مردم «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ» است.

وی با اشاره به اینکه پدیده‌های اجتماعی مانند یک زنجیره به هم ارتباط دارند و برخی تبعات خاص خودشان را دارند، افزود: ریشه تمام ناهنجاری‌های اجتماعی دوری از تعالیم دینی و قرآن است.

هاشمی با تاکید بر اینکه استفاده از قرآن و آموزه‌های دینی بهترین راهگشای مشکلات جامعه امروزی است، تصریح کرد: کارشناسان با بررسی آمار طلاق به این نتیجه رسیده‌اند ریشه این معضل در کشور فشار اقتصادی نیست.

فرمانده انتظامی سبزوار با تاکید بر اینکه استفاده بی حد و حصر از فضای مجازی و تماشای فیلم‌های ماهواره‌ای باعث تنوع طلبی و ترویج بی بند و باری در میان خانواده‌ها و شکستن حریم عفت شده است، عنوان کرد: برخی افراد و گروه ها با دریافت پول‌های کلان به دنبال معتاد کردن جوانان و ترویج اعتیاد در میان مردم هستند.

بی بند و باری ثمره بی دینی
فرمانده انتظامی سبزوار با تاکید بر اینکه لاابالی گری و بی بند و باری ثمره بی دینی است، بیان کرد: بی دینی و مشکلات فرهنگی در جامعه نشات گرفته از ترک امر به معرو فو نهی از منکر است.

وی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 37 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق در سبزوار کشف شده و 19 پرونده سنگین کالای قاچاق در رابطه با قاچاق لوازم بهداشتی و آرایشی، صوتی تصویری، لوازم خانگی و پوشاک تشکیل شده است.

هاشمی با بیان اینکه روزانه مردم 700 تماس تلفنی با 110 دارند، اضافه کرد: در چند ماه اخیر 18 انبار احتکار کالا در زمینه مواد غذایی و لوازم مصرفی مردم کشف شد که ارزش برخی از آنها بیش از 8 میلیارد تومان است.

انتهای پیام

captcha