زائران اربعین به‌صورت گروهی ثبت‌نام کنند/ برپایی ۳ موکب توسط لرستان در عراق و مرز مهران
کد خبر: 3754075
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

زائران اربعین به‌صورت گروهی ثبت‌نام کنند/ برپایی ۳ موکب توسط لرستان در عراق و مرز مهران

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه بهتر است زائران اربعین به‌صورت گروهی ثبت‌نام کنند و با ویزا راهی این سفر شوند، گفت: از لرستان سه موکب در کربلا، نجف و مهران برپا می‌شود و همچنین در بروجرد، خرم‌آباد، الیگودرز و دورود نیز موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران برپا می‌شود. 

ثب

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان یک‎شنبه، 15 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام دو هزار لرستانی برای پیاده‌روی اربعین، گفت: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین از پنجم مهرماه آغاز شده و تاکنون دو هزار نفر از استان لرستان برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند.
وی اضافه کرد: به‌ دلایلی تاکنون برای هیچ‌یک از زائرانی که ثبت‌نام کرده بودند ویزایی صادر نشده بود اما از روز یک‌شنبه صدور ویزا آغاز شده و طی روزهای آینده همه ویزاهای ثبت‌نام کنندگان اربعین تحویل داده می‌شود.
خسروی اضافه کرد: همه زائرانی که برای اربعین ثبت‌نام کنند در کمتر از سه روز ویزا دریافت خواهند کرد و هزینه ویزای اربعین از 386 هزار تومان به 370 هزار و 800 تومان کاهش یافته و افرادی‌که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند مابقی هزینه به حساب‌شان واریز می‌شود.
وی گفت: از همه زائرانی که قصد دارند برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کنند توصیه می‌شود حتماً به‌صورت گروهی ثبت‌نام کنند و با ویزا راهی این سفر شوند چراکه در صورت نداشتن ویزا اجازه ورود به عراق را ندارند.
مدیرکل حج و زیارت لرستان از برپایی سه موکب خبر داد و افزود: از استان لرستان سه موکب در کربلا، نجف و مهران برپا می‌شود و از زائران پذیرایی خواهد شد و شرایط اسکان برای زائران نیز مهیا خواهد شد. همچنین در بروجرد، خرم‌آباد، الیگودرز و دورود نیز موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha