دیدار مدیر شبکه قرآن با آیت‌الله دری نجف‌آبادی
کد خبر: 3754097
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

دیدار مدیر شبکه قرآن با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از ایجاد فرصت برای پخش مباحث آموزشی قرآنی توسط آیت‌الله دری نجف‌آبادی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما شب گذشته، 15 مهرماه به همراه جمعی از مدیران قرآنی با حضور در بیت آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به ظرفیت برجسته و پایدار رسانه ملی در نشر معارف قرآنی، شبکه قرآن را زمینه مناسب برای توسعه فعالیت‌های قرآنی و تکریم جایگاه آموزش علوم قرآنی دانست.
وی از حضور چهار هزار طلبه آقا و بانو و پنج هزار دانش‌آموز پیش‌حوزوی در استان مرکزی خبر داد و گفت: نیروهای فعال قرآنی این استان می‌تواند ظرفیت مناسبی برای پیش‌برد اهداف شبکه قرآن و معارف سیما باشند.
محمدزاده نیز در ادامه این دیدار ضمن تکریم جایگاه علمی و آموزشی آیت‌الله دری نجف‌آبادی، از ایجاد فرصت مناسب برای پخش آموزش مباحث قرآنی ایشان با محوریت تفسیر و همچنین، تولید برنامه‌هایی با موضوع نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور ایشان در رسانه ملی خبر داد.
در انتهای این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تازه‌ترین آثار مطالعاتی و پژوهشی و قرآنی خود را معرفی کرد.
همچنین، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به اتفاق آیت‌الله دری نجف آبادی و حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از حوزه علمیه خاتم‌الانبیاء(ص) اراک بازدید کردند.
محمدزاده در جمع طلاب این حوزه نقش آموزش ادبیات عرب را در عرصه‌های تبلیغ بسیار مؤثر خواند و به سلاح تلاوت قرآن با لحن مناسب بر پایه نغمات آئینی در راستای تبلیغ و همچنین، صحت قرائت نماز برای مبلّغین دین تأکید کرد.
وی آراستن قرآن به‌صوت دلنشین را توفیق برجسته در مسیر رسیدن به اهداف مهم تبلیغ و نشر معارف دینی در جهان اسلام دانست و گفت: از برکات قرائت اساتید قرآن باید بهره‌های فراوان جست.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی نیز با اشاره به وحدت جهان اسلام، این حوزه علمیه را محل همدلی و همبستگی بین طلاب علوم دینی از اقصی نقاط جهان اسلام معرفی کرد و نقش طلاب علوم دینی را در خدمت اهداف قرآنی و اسلامی بسیار مؤثر دانست.

انتهای پیام

captcha