دلایل به تعویق افتادن اصلاح نظام بانکی بررسی می‌شود
کد خبر: 3754113
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
در رادیو اقتصاد؛

دلایل به تعویق افتادن اصلاح نظام بانکی بررسی می‌شود

گروه اقتصاد ــ رادیو اقتصاد، فردا سه‌شنبه 17 مهرماه، در برنامه «رهیافت»، به بررسی طرح اصلاح نظام بانکی می‌پردازد.

بررسی طرح اصلاح نظام بانکی در رادیو اقتصاد

به گزارش ایکنا، مسئولان و کارشناسان این حوزه در برنامه فردا درباره دلایل به تعویق افتادن اصلاحیه‌های نظام بانکی، موانع موجود و راهکارها مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رسانند.

برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی نازنین کتابچی، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

تأثیر بهره‌‌مندی از مضامین عاشورایی در تولیدات سینمایی
رادیو اقتصاد، همچنین فردا در برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» به تأثیر بهره‌‌مندی از مضامین عاشورایی در تولیدات سینمایی خواهد پرداخت.

غلامرضا آذری، عضو هیئت‌علمی گروه فرهنگ و رسانه و عبدالله اسفندیاری، مشاوره پروژه سینمایی روز واقعه، در برنامه فردا، درباره تأثیر بهره‌‌‍مندی از مضامین عاشورایی در تولیدات سینمایی با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.
ضرورت، اهمیت و رابطه بین مضامین عاشورایی و اقتصاد سینما، آسیب‌شناسی دلایل و چرایی تولید کم آثار سینمایی با مضامین عاشورایی، راهکارهای رونق تولید آثار سینمایی با مضامین عاشورایی از دیگر موضوعات مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

یادآور می‌شود برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان، فردا سه‌شنبه ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
انتهای پیام

captcha