درخشش حافظان و قاریان قمی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3754181
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

درخشش حافظان و قاریان قمی در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با خاتمه یافتن چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در اراک اسامی نفرات برتر اعلام شد و بر این اساس، قاریان و حافظان قمی در این مسابقات درخشیدند.

درخشش حافظان و قاریان قمی در مسابقات سراسری قرآنسیدمحمد صالح نژاد، مدیر اداره قرآن اوقاف قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهر اراک برگزار شد و برای نخستین بار سه نفر از قاریان و حافظان قمی موفق به کسب رتبه‌های برتر و یک نفر نیز شایسته تقدیر در این مسابقات شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، مراسم ویژه استقبال از افتخارآفرینان قرآنی قم عصر روز دوشنبه، ۱۶ مهرماه در آستان مقدس امامزاده شاه‌جمال(ع) با حضور مدیرکل اوقاف استان قم و مدیرکل ارشاد و جمعی از حافظان قرآن برگزار شد.

صالح‌نژاد تصریح کرد: حمید رضا مقدسی موفق به کسب رتبه دوم در رشته قرائت شد که موضوعی بی سابقه بوده است آن هم در شرائطی که رقابت های فینال این دوره از مسابقات تنگاتنگ و سنگین بود.

وی ادامه داد: مرادی موفق به کسب رتبه اول در رشته حفظ کل شد، شریعتی رتبه عالی در این رشته را کسب کرد و درودی نیز شایسته تقدیر شناخته شد و در مجموع چهار نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی موفق به کسب رتبه شدند.

انتهای پیام 

captcha