معرفی دستاوردهای دفتر قرآن ارشاد لرستان در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3754276
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

معرفی دستاوردهای دفتر قرآن ارشاد لرستان در نمایشگاه کتاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان در قالب یک غرفه دستاوردهای گروه قرآن و عترت لرستان در پنج سال گذشته معرفی می‌شود.

 معرفی دستاوردهای دفتر قرآن ارشاد لرستان در نمایشگاه کتاب لرستان

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، طی پنج سال گذشته، برنامه‌های متنوعی در سطح ملی و استانی برگزار کرده، که بناست در داوزدهمین دوره نمایشگاه کتاب لرستان، که آبان‌ماه امسال در خرم‎آباد برپا می‌شود، در قالب غرفه قرآن و عترت دست‌آوردهای حاصله از این برنامه‌ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به برپایی غرفه گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این نمایشگاه، افزود: طبق روال سال‌های قبل غرفه قرآن و عترت با تفاوت‌های عمده، برپا خواهد شد.
احمدی ادامه داد: ازجمله فعالیت‌هایی که توسط گروه قرآن و عترت در این نمایشگاه انجام می‌گیرد می‌توان به برپایی نماز جماعت، برپایی غرفه کودک و نوجوان، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های انجام شده توسط گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، برگزاری مسابقات قرآنی و تشکیل اکیپ امر به معروف و نهی از منکر نمایشگاه، اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha