کرامات شهدا به صورت مستقل در کتابی چاپ شود
کد خبر: 3754283
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
آیت‌الله عبادی:

کرامات شهدا به صورت مستقل در کتابی چاپ شود

گروه معارف - نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در راستای کنگره ۲ هزار شهید خراسان‌جنوبی تمام کرامات شهدا به صورت مستند جمع آوری و در کتابی چاپ شود.

کرامات شهدا به صورت مستقل در کتابی چاپ شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسانجنوبی، امروز، 17 مهر در جمع دست‌اندکاران اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان‌جنوبی، با تاکید بر اینکه نباید منافع ملی را فدای آرمان‌ها شخصی کنیم، گفت: هماهنگی و وحدت رمز موفقیت در اجرای برنامه‌ها است.
وی افزود: کنگره دو هزار شهید استان تنها به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا نیست، بلکه باید فرهنگ شهدا در این جلسات ترویج شود.
عبادی با اشاره به اینکه مشکلات در سطح جامعه وجود دارد اما راه حل نیز دارد، تصریح کرد: امکانات امروز کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اما کسانی که برخوردار هستند توقعات بالای حد مجاز و تحمل کمتری دارند و مشکل اصلی این است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهدا که به مقام عالی در نزد خداوند رسیدند با مال و ثروت و رفاه نبوده است، اظهار کرد: باید انصاف به خرج دهیم و گروه گرایی و اختلافات را کنار بگذاریم و برای رشد جامعه و اهداف شهدا بیایم واقعیت‌ها را بدون کم و زیاد بیان کنیم.
عبادی با بیان اینکه هر کس که دارای نبض عدالت‌خواهی است، به دنبال انقلاب و آرمان‌های شهدا می‌رود، خاطرنشان کرد: باید کرامات شهدا جمع آوری شده و به صورت مستقل در کتابی چاپ شود.
انتهای پیام

captcha