مسئولیت سنگین مسئولان نسبت به شهدا/ در جنگ اقتصادی هوشیار باشیم
کد خبر: 3754341
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

مسئولیت سنگین مسئولان نسبت به شهدا/ در جنگ اقتصادی هوشیار باشیم

گروه اجتماعی- امام جمعه اهر، نقش شهدا را در حفظ اسلام و زنده نگهداشتن انقلاب بسیار مهم برشمرد و گفت: مسئولان نسبت به مردم وظیفه سنگین‌تری در قبال شهدا دارند چرا که ما هرچه داریم از شهدا هست.

 مسئولان نسبت به مردم وظیفه سنگین‌تری در قبال شهدا دارند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر امروز، 17 مهرماه در جلسه هماهنگی ستاد یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران در اهر گفت: در شرایط فعلی که دشمنان فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند باید بیش از پیش هوشیار باشیم و در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان مقابله کنیم.

وی افزود: باید در تمام برنامه‌ها و مراسم در کاهش هزینه‌ها کوشا باشیم هرچند که توجه کنیم که از ارزش‌ها و کیفیت این مراسم کاسته نشود.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده در خصوص اهمیت یادواره شهدای منطقه‌ای ارسباران گفت: برپایی اینگونه یادواره‌ها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است.

امام جمعه اهر، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را برای معرفی هرچه بیشتر به مردم و نسل جدید بسیار مهم عنوان کرد و افزود: دراولین دور برگزاری یادواره شهدای منطقه ارسباران در شهرستان اهربیش از 5 هزار نفر شرکت داشتند و این موقعیت خوبی بود تا مردم و نسل جدید جامعه با شهدای منطقه، راه و روش و سیره آنها آشنا شوند

وی گفت: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و با وجود هجمه‌های همه جانبه دشمنان و تحریم‌ها آنها هنوز انقلاب ما به برکت خون شهدا پابرجاست و باید ما نیز در مراسم و یادواره‌هایی که برای شهدا برگزار می‌شود تلاش مضاعف کنیم و باید هر دوره  را بهتر از دور قبل  برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، در ادامه بر لزوم لزوم فعال‌سازی کمیته‌های اجرایی ستاد یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران تأکید کرد و افزود: برای برپایی این یادواره نهم دی ماه می تواند زمان مناسبی باشد.

انتهای پیام

captcha