کسب ۴ رتبه برتر قرآنی توسط دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان
کد خبر: 3754393
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

کسب ۴ رتبه برتر قرآنی توسط دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان در چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور به میزبانی اصفهان، موفق به کسب چهار رتبه برتر شدند.

کسب ۴ رتبه برتر قرآنی توسط دانشگاه علمی کاربردی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، در چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور که به میزبانی دانشگاه علمی ـ کاربردی اصفهان برگزار شد، اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان موفق به کسب چهار رتبه برتر شدند.
بنا بر این گزارش، چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در سه بخش دانشجویان، مدرسان و کارکنان برگزار شد و در رشته کتبی آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه بخش مدرسان سارا صادقی مقام دوم را کسب کرد.
همچنین در بخش پژوهشی رشته مقاله‌نویسی علی‌همت دارایی اصلانی مقام اول را به دست آورد و در رشته شفاهی حفظ دو جزء بخش دانشجویان نیز آمنه عنبری دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی دورود حائز رتبه اول شد.
بنابر این گزارش زینب نوراللهی دانشجوی مرکز علمی ـ کاربردی نورآباد در بخش شفاهی رشته حفظ ۲۰ جز موفق به کسب مقام دوم شد.
گفتنی است، چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی ـ کاربردی به میزبانی اصفهان روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه در باشگاه فرهنگیان و اختتامیه این مسابقات امروز ۱۷ مهرماه در مؤسسه اهل‌بیت واقع در خیابان فرشادی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha