اعلام برنامه‌های هفته «پیوند اولیاء و مربیان» در مدارس یزد
کد خبر: 3754520
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

اعلام برنامه‌های هفته «پیوند اولیاء و مربیان» در مدارس یزد

گروه اجتماعی- رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش یزد برنامه‌های هفته «پیوند اولیاء و مربیان» در مدارس این استان را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های هفته «پیوند اولیاء و مربیان» در مدارس یزد

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، ابراهیم پیمان فر، رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش یزد از اجرای برنامه ها به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان از 24 لغایت 30 مهرماه در مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به جایگاه نهاد خانواده درتحقق مفاد سند تحول بنیادین، انجمن اولیاء و مربیان بستری مناسب برای مشارکت خانواده ها در پیشرفت و تعالی نظام تعلیم و تربیت بوده و هفته پیوند اولیاء و مربیان بهترین فرصت برای بیان اهمیت و جایگاه انجمن اولیاء و مربیا است.

وی افزود: مراسم نمادین هفته پیوند همزمان با سراسر کشور، روز سه شنبه 24 مهر ماه رأس ساعت 9 صبح در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

پیمان فر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان جهت برنامه ریزی و نظارت بر برنامه های هفته پیوند را از مهم ترین برنامه های این هفته دانست و گفت: تلاش می شود در هفته بزرگداشت پیوند اولیاء و مربیان، برنامه ها و مراسم متنوعی با شرکت اولیاء، صاحب نظران و مسؤلان اجرا شود.

وی با توجه به شعار هفته پیوند باعنوان «خانواده دانا،دانش آموز توانا»، به اسامی روزهای هفته اشاره کرد و افزود: سه شنبه 24 مهرماه روز «اولیا و مربیان، مطالبه گری و پاسخگویی»، چهارشنبه25 مهرماه روز «خانه، مدرسه و کالای ایرانی»، پنج شنبه 26 مهرماه روز «خانواده شاداب، مدرسه با نشاط »، جمعه27 مهرماه روز «خانواده و تربیت حسینی»، شنبه 28 مهر ماه روز«خانواده، آموزش و مشاوره»، یک شنبه 29 مهر ماه روز « خانواده در سند تحول بنیادین » و دوشنبه 30مهر ماه «اولیاء ومربیان، گفتگوی بین نسلی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام

captcha