برپایی ۳۰ موکب توسط ستاد اربعین در داخل و خارج از لرستان
کد خبر: 3754554
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

برپایی ۳۰ موکب توسط ستاد اربعین در داخل و خارج از لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که اربعین سال گذشته ۳۰ موکب در استان و خارج از استان داشته‌ایم که امسال نیز به همین تعداد خواهیم داشت، گفت: سازمان تبلیغات با استفاده از مبلّغان در راستای تبیین فلسفه راهپیمایی اربعین و استفاده و بهره‌مندی از این حرکت عظیم تلاش می‌کند.

برپایی 30 موکب توسط ستاد اربعین لرستان در داخل و خارج از استان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در دومین نشست کمیته فرهنگی ستاد اربعین لرستان که سه‌شنبه، 17 مهرماه با حضور مسئولان تشکل‌های مردمی استان لرستان برگزار شد، اظهارکرد: پیاده‌روی اربعین یک حرکت مردمی است و راهپیمایی عظیمی از سوی مردم علاقمند به خاندان عصمت و طهارت انجام می‌شود.
وی با بیان این‌که، جنبه فرهنگی پیاده‌روی اربعین را باید در نظر بگیریم، افزود: ما با استفاده از مبلّغان در راستای تبیین فلسفه راهپیمایی اربعین و استفاده و بهره‌مندی از این حرکت عظیم تلاش می‌کنیم.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این‌که با اعزام مبلغان و مداحان و استقرار آنان در موکب‌ها، توزیع بروشور و جزوه‌ها امیدواریم بتوانیم فضای فرهنگی خوبی را ایجاد کنیم، اضافه کرد: با سخنرانی، خطابه و مداحی و حضور معنوی در بین پیاده‌روی اربعین تلاش داریم فضا را هرچه بیشتر معنوی کنیم و در بُعد فرهنگی تأثیرگذار باشیم.
‌مهدوی با اشاره به این‌که سال گذشته بیش‌از یک‌صد مبلّغ و مبلّغه در موکب‌های لرستان حضور یافتند، ادامه داد: امسال بنا داریم اعزام بانوان مبلّغه بیشتر شود.
وی با بیان این‌که در مورد استقرار روحانیون، مبلغین و مداحان در موکب‌های داخل استان اصلاً مشکل نداریم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در همه موکب‌های داخل و خارج از استان و در کربلا و نجف نیز روحانی مستقر داشته باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: سال گذشته 30 موکب در استان و خارج از استان داشته‌ایم که امسال نیز به همین تعداد خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha