هدر‌رفت ۴۰ میلیون مترمکعب گاز در گهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3754560
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

هدر‌رفت ۴۰ میلیون مترمکعب گاز در گهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سالیانه ۴۰ میلیون مترمکعب هدررفت گاز داریم، گفت: هدررفت گاز در این استان از ۶.۹ به ۲.۶ درصد رسید.

هدر‌رفت ۴۰ میلیون مترمکعب گاز در گهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، رحمن خادم، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 17 مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: سال 78 شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مستقل شد که از آن تاریخ تاکنون تنها در سال گذشته عملکرد این شرکت در مجمع عمومی شرکت ملی گاز ایران مورد قبول قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ارزیابی‌های استانداری از عملکرد شرکت گاز مطلوب ارزیابی شده است، عنوان کرد: تعمیر تمامی ایستگاه‌ها و رفع نشتی گاز مهمترین علت کاهش هدر رفت گاز در استان بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاها و مناطق را برخی نمایندگان مجلس به نام خود تمام می‌کنند آیا این موضوع صحت دارد؟، افزود: هر کسی در نظام جمهوری اسلامی برای رفع مشکلات تلاش کند کارش ستودنی بوده اما در مجموع خدمات رسانی توسط دولت انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یک هزار و 77 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد طبق قانون شرایط گازرسانی را دارند، ادامه داد: تاکنون 511 روستای بالای 20 خانوار استان گازرسانی شده که با اجرای این پروژه‌ها 166 روستای زیر 20 خانوار در طول مسیر نیز گازرسانی شده است.
خادم با بیان اینکه طول شبکه‌های گازرسانی 3 هزارو 800 کیلومتر بوده که از این میزان هزارو 500 کیلومتر شهری و مابقی روستایی است، تصریح کرد: هم‌اکنون گازرسانی به 180 روستای استان در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا بوده و گازرسانی به 100 روستای دیگر نیز در دست مطالعه و یا گرفتن مجوز لازم است.
وی ابراز کرد: در دو سال اخیر عملیات اجرایی گازرسانی به 270 روستای استان و همچنین دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده لوله‌های گاز در مجاورت جاده‌های مواصلاتی از جمله گچساران، خیرآباد، باباکلان وروستای شمس آباد را جابجا کردیم.
انتهای پیام

captcha