مروجان عفاف و حجاب در فارس تجلیل شدند/ تجلیل از ایكنا
کد خبر: 3754615
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

مروجان عفاف و حجاب در فارس تجلیل شدند/ تجلیل از ایكنا

گروه اجتماعی ـ طی مراسمی توسط جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس از فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تجلیل از فعالان عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به‌همت جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس و مؤسسه فرهنگی قرآنی مدینةالنبی(ص) امروز، 18 مهرماه در شیراز برگزار شد.

اجرای طرح ملی «دختران نجابت» در 5 استان كشور
محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در این مراسم گفت: طرح ملی «دختران نجابت» به‌صورت همزمان در 5 استان فارس، گیلان، كرمانشاه، تهران و البرز اجرا شده است.
وی با بیان اینكه مجری این طرح در شیراز مؤسسه فرهنگی قرآنی مدینةالنبی(ص) است، افزود: جهت اجرای این طرح یكسری كارگاه‌های آموزشی تخصصی ویژه بانوان اجرا كردیم و بعد از آن شركت‌كنندگان در این طرح در مدارس نواحی مختلف شیراز جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب حضور یافتند.

مروجان عفاف و حجاب در فارس تجلیل شدند/ تجلیل از ایكنا

بدحجاب‌های جامعه امروز، غریبه نیستند
اسلامی با تأكید بر اینكه جامعه امروز ما نیاز به مربیان متخصص عفاف و حجاب دارد، افزود: نكته‌ای كه نباید در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فراموش كنیم این است كه بی‌حجاب‌ها و یا بدحجاب‌های جامعه ما غریبه نیستند بلكه كسانی هستند كه از دوستان، اقوام و یا آشنایان ما هستند و ما در جامعه ایرانی ـ اسلامی خود غریبه نداریم بلكه همه عضو یك خانواده هستیم.
وی ادامه داد: نباید گمان كنیم كه این افراد غریبه هستند و كاری به ما ندارند لذا تلاش خود را بیشتر كنیم و كسانی كه این توانایی را دارند در موضوع مدارس می‌توانند به ما كمك كنند.

تداوم اجرای طرح ملی «دختران نجابت» در سال تحصیلی جدید
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز اظهار كرد: در سال تحصیلی گذشته این طرح با موفقیت در مدارس شیراز اجرا شد و بنا داریم این طرح را همچنان با قوت در سال تحصیلی جدید نیز ادامه دهیم.
یادآور می‌شود، در این مراسم از 12 نفر از فعالان عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از جمله زهرا عسكری، خبرنگار خبرگزاری ایكنا نیز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha