کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در ماکو
کد خبر: 3754622
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در ماکو

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان ماکو تصریح کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری حدود ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ماکو کشف و ضبط شده‌ است.

کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در ماکو

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، شاهین علیزاده فرماندار ماکو صبح امروز، 18 مهرماه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو با تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای پیشگیری و مبارزه با این مواد افیونی تقدیر نمود.

علیزاده با بیان اینکه در شش‌ماهه اول سال جاری با تلاش نیروهای عمل‌کننده حدود ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در شهرستان ماکو کشف و ضبط شده‌ است، اظهار کرد: در این رابطه ۱۲۹ نفر عناصر اصلی دستگیر و ۵ باند تهیه و توزیع‌کننده متلاشی شده‌است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو با تاکید بر لزوم تجهیز گمرک بازرگان به امکانات نوین نظارتی و بازرسی گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام‌ زمان(عج) و همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر ، ۱۰۷۵ کیلوگرم ماده مخدر هروئین به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان از کامیون ترانزیتی در گمرک بازرگان کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه رویکرد دولت در کنار مبارزه با عرضه مواد مخدر، اجتماعی‌کردن آن است، افزود : استفاده از نظرات کارشناسی و نفوذ کلام آنها می‌تواند به کاهش تقاضای این مواد خانمان‌سوز در جامعه کمک نماید .

فرماندار ماکو در خصوص قرار گرفتن کشور در مسیر ترانزیت مواد مخدر گفت: تقدیم بیش از ۳۵۰۰ شهید، هزاران جانباز و کشف هزاران تن مواد مخدر تنها بخشی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با این مواد افیونی است .

یادآور می‌شود، در ادامه این جلسه مدیران مدارس متوسطه و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نکته نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص پیشگیری و مبارزه با این ماده خانمانسوز در جامعه ارائه دادند.

انتهای پیام

captcha