شرکت ۱۸۰ دانش‌آموز در مسابقه مکبری نماز جمعه خرم‌آباد
کد خبر: 3754624
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
عباس‌زاده خبرداد:

شرکت ۱۸۰ دانش‌آموز در مسابقه مکبری نماز جمعه خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان از شرکت ۱۸۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در مسابقه مکبری نماز جمعه خرم‌آباد خبر داد و گفت: برگزیدگان این مسابقه به عنوان مکبر نماز جمعه خرم‌آباد به مدت یک سال انتخاب می‌شوند.

شرکت ۱۸۰ دانش‌آموز در مسابقه مکبری نماز جمعه خرم‌آباد 

به گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، امروز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقه بزرگ مکبری نماز جمعه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اولین دوره مسابقه بزرگ مکبری نماز جمعه خرم‌آباد با حضور ۱۸۰ نفر از دانش‌آموزان استان برگزار شد.
وی با اشاره به این‌که این مسابقه به‌همت روابط عمومی و امور جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد با مشارکت ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان، اداره‌کل آموزش و پرورش استان، جمعیت هلال‌احمر لرستان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و ستاد نناز جمعه خرم‌آباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه که در رده سنی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و ۵۰ نفر برگزیده این مسابقات در ۵۰ نماز جمعه خرم‌‌آباد اجرای مکبری خواهند داشت.
عباس‌زاده برگزاری این مسابقه راستای تعمیق باورهای دینی و آموزش‌های دینی دانست و گفت: تعمیق باورهای دینی و قرآنی که از رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است.
سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که ۲۵ نفر اول مسابقه بزرگ مکبری نماز جمعه خرم‌آباد تا پایان سال‌جاری مکبری نماز جمعه را بر عهده خداهند داشت، خاطرنشان کرد: از بین ۵۰ برگزیده این مسابقه تعداد ۱۴ نفر به نیت ۱۴ معصوم انتخاب و در خطبه‌های نماز جمعه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی در خصوص داوری این مسابقه گفت: احسان پیرداده‌بیرانوند، محسن مریدی و محمد ملکشاهی، سیدهادی پورهاشمیان، سیدمهدی پورهاشمیان و امین رسولی داوری این مسابقه را براساس آئین‌نامه داوری آموزش و پرورش بر عهده دارند.

انتهای پیام

captcha