فعالیت بازاریان در جنگ اقتصادی جهادی باشد
کد خبر: 3754715
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
محمدی:

فعالیت بازاریان در جنگ اقتصادی جهادی باشد

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان گفت:‌ امروز بازاریان همانند دفاع مقدس نقش مهمی در برابر دسیسه‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان ایستادگی می‌كنند كه در این راه نیز باید فعالیت و ایده‌های آنان جهادی باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدامرالله محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 18 مهرماه در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج بازار شاهچراغ(ع) گفت: نقش بازاریان در همه صحنه‌های انقلاب و خصوصاً کمک به جنگ هشت ساله بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی به توجه اسلام به امرار معاش اشاره كرد و افزود:‌ در حدیث از معصوم آمده است که سعی کنید اوقات 24 ساعته را به چهار وقت تعیین کنید که از چهار مورد دو مورد آن عبارتند از وقتی را برای عبادت و وقتی برای امرار معاش قرار دهید یعنی امام معصوم در کنار عبادت امرار و معاش زندگی را می‌بیند.
محمدی با طرح این سئوال كه چرا باید وقتی را برای عبادت قرار دهیم، گفت: چون ایمان، اخلاص، تقوا و ارادت انسان را به خدا نزدیک می‌کند و روح خدا ترسی در انسان به وجود می‌آورد و اگر کسی عباداتش را به خوبی انجام دهد و دستش را در دست خدا قرار بدهد خدا هم دست او را می‌گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینكه بازار ما از صدر تاكنون یك بازار اسلامی بوده است، گفت: نقش بازاریان در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز بازاریان همانند دفاع مقدس نقش مهمی در برابر دسیسه‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان ایستادگی می‌كنند كه در این راه نیز باید فعالیت و ایده‌های آنان جهادی باشد.
وی با تأكید بر اینكه امروز نقش بسیج در بازار سازماندهی و هدایت شونده است، گفت: در دین مبین اسلام به کاسبان حبیب‌الله می‌گویند چرا که کاسب می‌تواند دوست خدا باشد و شغل کاسبی شغل شریف و بزرگی است.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت در بازار شاهچراغ(ع) گفت: امروز هر پایگاه مقاومت یک سفارتخانه امام زمان(ج) است و کسانی که می‌خواهند در خط بسیج باشند باید بسیار دقت داشته باشند زیرا از دعاهای امام راحل است که از خدا می‌خواهد با بسیجیان محشور شود، لذا در این خط بودن نیاز به دقت فراوان دارد.
انتهای پیام

captcha