مدیران حضور جدی‌تری در مراسم‌های ملی و مذهبی داشته باشند
کد خبر: 3754869
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

مدیران حضور جدی‌تری در مراسم‌های ملی و مذهبی داشته باشند

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان لازمه کار سیستمی را هماهنگی مدیران دانست و با تاکید بر حضور پُررنگ مدیران در مراسمات ملی و مذهبی، اظهارکرد: مدیران باید جدی‌تر در مراسم‌های ملی و مذهبی حضور داشته باشند.

مدیران حضور جدی‌تری در مراسم‌های ملی و مذهبی داشته باشند

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، شامگاه چهارشنبه هجدهم مهر در جلسه‌ای که با حضور مدیران ستادی استانداری برگزار شد، با اشاره به این‌که مدیران الگوی کارکنان خود هستند، اظهارکرد: لازمه کار سیستمی، هماهنگی مدیران با یکدیگر است برای همین باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
وی تعهد، تعصب کاری و هماهنگی مدیران را پیش زمینه موفقیت در کار و همچنین اهداف دولت و نظام دانست و افزود: مدیران به عنوان الگو برای کارکنان خود باید نظم را رعایت کرده و این نظم را به آنان انتقال دهند.
خادمی یکی از مشکلات سیستم‌های مدیریتی را بی‌نظمی در کار و فعالیت عنوان کرد و گفت: تاثیر نظم در موفقیت مدیران بسیار مهم است و این موضوع می‌تواند کمک شایانی در راستای تحقق اهداف و انجام مطلوب فعالیت‌ها داشته باشد.

رصد حوزه‌های مدیریت در سطح استان از وظایف مدیران ستادی

استاندار لرستان با تاکید بر حضور پررنگ مدیران در مراسمات ملی و مذهبی تصریح کرد: مدیران باید جدی‌تر در مراسم‌های ملی و مذهبی حضور داشته باشند.
وی رصد حوزه‌های مدیریت در سطح استان را از وظایف مدیران ستادی عنوان کرد و گفت: این افراد برای کمک و ایجاد انگیزه بین دستگاه‌ها در حل مسائل و مشکلات آن‌ها ورود کنند.
خادمی از وظایف مدیران به برنامه‌ریزی اشاره کرد و با مهم دانستن این مقوله گفت: برنامه‌ریزی وسیله‌ای است که با توسل به آن، وضعیت واحد یا سازمان تحت نظارت مدیر در آینده پیش‌بینی شده و راهکارهای مناسب برای تحقق اهداف از قبل معلوم را فراهم می‌کند برای همین نیاز است که مدیران به این موضوع بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام

captcha