امنیت پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار است
کد خبر: 3754872
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

امنیت پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار است

گروه اجتماعی - فرماندار چایپاره از کلنگ‌زنی ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان چایپاره خبر داد و گفت: در تمام زوایای سند چشم‌انداز، امنیت پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار کشور بوده و نیروی انتظامی عهده‌دار اصلی امنیت کشور است.

امنیت٬ پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی محمدی ایروانلو فرماندار چایپاره عصر دیروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان چایپاره که با حضور سرداراصلانی فرماندهی نیروی انتظامی استان صورت گرفت، ضمن تبریک هفته ناجا، امنیت را یک مفهوم و واژه‌ خاص دانست که در مسئله توسعه پایدار نقش اساسی دارد. 

وی ادامه داد: این ساختمان درمرحله اول با متراژ 1500 مترمربع در زمینی به مساحت 5000 مترمربع با اعتبار 2 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

فرماندار چایپاره در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات زیادی در شهرستان چایپاره و درحوزه انتظامی وجود دارد، افزود: نبود پاسگاه ثابت در شهر حاجیلار و روستای چورس تنها بخشی از آن هستند.

محمدی ایروانلو یکی از خواسته‌های بحق مردم شهرستان چایپاره را راه‌اندازی پاسگاه محور حمزیان یاد کرد و گفت: در تمام زوایای سند چشم‌انداز، امنیت پرچم‌دار سایر مولفه‌های توسعه پایدار کشور بوده و نیروی انتظامی عهده‌دار اصلی امنیت کشور است.

فرماندار چایپاره ادامه داد: چایپاره شهرستان جدیدالتاسیس بوده و امکانات کم سخت‌افزار و نرم‌افزار دارد، بنابراین مسئله‌ ساختمان فعلی ستاد مرکزی که در شان سیاست‌ها و تصمیمات نیروی‌انتظامی شهرستان نیست و نیاز اساسی به تغییر این شرایط وجود داشت که خوشبختانه به کمک مسئولین مربوطه سال دیگر شاهد افتتاح فاز اول و بهره‌برداری از فاز مربوطه خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha