سیاست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها بر طرح‌های راهبردی است
کد خبر: 3754884
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
تقوی:

سیاست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها بر طرح‌های راهبردی است

گروه اجتماعی - معاون تأمین نیروی انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: سیاست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها بر داشتن طرح‌های راهبردی است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، حجت‌الاسلام علی تقوی، معاون تأمین نیروی انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور دیروز چهارشنبه، 18 مهر در مراسم افتتاح دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان کرمان گفت: دانشگاه‌های پیام‌نور با توجه به سیاست‌های اخیر خود به صورت منطقه‌ای تقسیم‌بندی شدند و کرمان یکی از مناطق ده‌گانه است که دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان را در زیر مجموعه خود دارد.
وی افزود: دانشگاه پیام‌نور در استان کرمان با 27 واحد فعالیت دارد و نشان می‌دهد که توسعه خوبی در سراسر استان داشته است، ضمن اینکه نیاز مدیریت بسیار خوبی دارد با توجه به اینکه هماهنگی که باید نسبت به دو استان دیگر انجام شود.
حجت‌الاسلام تقوی بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان کرمان با توجه به اهمیتی که برای ما دارد، نیاز به کار جهادی و انقلابی با روحیه بالا دارد که حجت‌الاسلام محی‌آبادی با توجه به تجربیات خود در دانشگاه شیراز و ولیعصر رفسنجان، می‌تواند دانشگاه را در مسیر تحقق اهداف پیش ببرد.
معاون تأمین نیروی انسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: سیاست چند سال اخیر دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها بر طرح‌های راهبری است به این مفهوم که مسئول نهاد باید با توجه به ویژگی‌های محیطی، مکانی و ... برنامه راهبردی کلان و مناسب داشته باشند و ذیل آن اقداماتی را تعریف کنند تا فعالیتشان را به نحو احسن توسعه داده و به انجام برسانند.
حجت‌الاسلام تقوی تأکید کرد: نخستین مطالبه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور از دفاتر نمایندگی در دانشگاه‌ها این است که طرح راهبردی ارائه دهند که کمک می‌کند تا اقدامات با نگاه بهتر، عمیق‌تر و دقیق‌تر پیش روند.
انتهای پیام

captcha