آغاز کلاس‌های ترم پاییز موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد
کد خبر: 3754898
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

آغاز کلاس‌های ترم پاییز موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآن وعترت نسیم وحی شهرکرد از آغاز کلاس‌های قرآنی ترم پاییز این مرکز از روز شنبه ۲۱ مهر خبر داد.

آغاز کلاس های ترم پاییز موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری مسعود داوری، مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، با اعلام این خبر، گفت: کلاس‌های ترم پاییز موسسه نسیم وحی شهرکرد از شنبه 21 مهر آغاز می‌شوند و تا پایان اردیبهشت سال 98 ادامه دارند.
وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای ترم پاییز این موسسه، افزود: دوره آموزشی تدبر جزء های ۲۸ – ۲۹ –۳۰ ، تفسیر موضوعی، قرائت ( روخوانی و روانخوانی، تجوید، و صوت ولحن)، دوره آموزش حفظ قرآن کریم برای خواهران و برادران، از شاخص‌ترین دوره‌هایی است که پاییز سال جاری در موسسه نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.
مدیر موسسه قرآن وعترت(ع) نسیم وحی شهرکرد افزود: در موسسه قرآنی نسیم وحی از رده سنی 8 سال به بالا آقا و خانم پذیرش شده ، و مباحث موضوعه آموزش داده میشود؛ برای سنین 8 سال تا 14 سال بطور تخصصی در قالب بحث طرح ملی تلاوت و نیز طرح آموزش استعدادهای قرآنی اجراء می شود.
وی گفت: برای اولین بار در استان در ترم پاییز یک دوره آموزشی حفظ جزء30 قرآن همراه با بیان نکات شاخص مفاهیم سوره ها برای رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
داوری با اشاره به طرح استعدادهای قرآنی که از مهر سال گذشته در این مرکز آغاز شده است، افزود: این طرح قرآنی، ویژه پسران ۹ تا ۱۸ سال است که31 نفر از استعدادهای نوجوان قرآنی در طی کلاس های این طرح با اصول تجوید، ترجمه و مفاهیم، صوت و لحن، سبک زندگی قرآنی و احکام قرآنی به طور تخصصی آشنا می شوند.
وی عنوان کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره تدبر در محدوده ۱۰ جزء آخر قرآن، برپائی چندین جلسه یا دوره‌های تدبر سوره‌ای به درخواستِ ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی و مجامع علمی، بیش از ۴۰ دوره آموزش‌های روخوانی، تجوید و قرائت تحقیقی جهت خواهران و برادران ازجمله توفیقات این موسسه است.
یادآور می‌شود؛موسسه نسیم وحی درشهرکرد،خیابان مولوی،حدفاصل شهرداری و مخابرات واقع است و علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس ها می توانند به موسسه مراجعه یا با شماره های ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ یا 0938107453 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

captcha