اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان
کد خبر: 3754915
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان

گروه بین‌الملل ـ اسامی 13 نفر از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن کریم در مدینه منوره اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه مکه؛ ابراهیم بن عبدالله بن عبدالکریم از عربستان، مالک عدنان صبحی عثمان از اردن، عامر یونس از نیجریه نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن با تلاوت و تجوید و تفسیر واژه‌های قرآن بودند که به هریک به ترتیب  250، 200 و 150 هزار ریال سعودی اهدا شد.

در رشته حفظ کل قرآن با تلاوت و تجوید نیز هیثم صفر احمد از کنیا، عبیدة معن عبدالسلام فریحات از اردن، عبدالغنی امین از نیجریه  حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و عبدالقادر معمر مفتاح از لیبی به طور اشتراکی در جایگاه سوم قرار گرفت که 120، 100 و 40 هزار ریال سعودی جایزه نفرات اول تا سوم این رشته بود.

محمد شهید احمد اسماعیل از فیلیپین، صادق علی مفتاح خالد از لیبی، یحیی بلال یوسف یعقوب از بحرین نیز توانستند جایگاه اول تا سوم رشته حفظ ۱۵ جزء متوالی با تلاوت و تجوید را به خود اختصاص دهند و به جایزه‌ای معادل 60، 50 و 45 هزار ریال سعودی دست یابند.

در رشته حفظ پنج جزء متوالی با تلاوت و تجوید ویژه نمایندگان کشورهای دارای اقلیت مسلمان نیز امین سمیر حمدی از صربستان، عمر فاروق از بوسنی و هرزگوین و احمد حلیم بن محمد از سریلانکا در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند که 40، 30 و 20 هزار ریال سعودی جایزه برگزیدگان این رشته بود.

انتهای پیام

captcha