ولایتمداری و روحیه معنوی در ناجا سرآمد است
کد خبر: 3754941
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
رضایی:

ولایتمداری و روحیه معنوی در ناجا سرآمد است

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به ویژگی‌های پلیس مكتبی، ولایتمداری و روحیه معنوی را در این نیرو سرآمد دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس امروز، 19 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این استان كه به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا که با ایثارگری و از جان گذشتگی، امنیت جامعه را تضمین كردند، گفت: حرکت امروز جامعه با درایت پلیس به سمت جامعه امن است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آرامش خوبی در استان داریم و تلاش برای ایجاد امنیت در استان ستودنی است، گفت: با توجه به هم مرز بودن با استان‌های اطراف و نقش مهاجرت به فارس، وظیفه پلیس و نیروی انتظامی سنگین‌تر شده است.
رضایی با اشاره به ویژگی‌های پلیس مكتبی جمهوری اسلامی تأكید كرد: ولایت‌مداری و تقویت روحیه معنوی در ناجا سرآمد این نیرو است.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه استان فارس در حال حاضر در بحث امنیت، نسبت به سال‌های گذشته ارتقا داشته است، گفت: مردم از نظر احساس امنیت در استان حس خوبی دارند.
وی افزود: همواره با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در راستای افزایش تعالی کارکنان اقدام شده است و همچنان در دستور کار است.
فرمانده انتظامی فارس بر تکریم ارباب رجوع و بالا بردن سطح کیفیت خدمات انتظامی در استان تأكید كرد و گفت: اجرای طرح مکنا در کلانتری‌ها در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم و رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است.
انتهای پیام

captcha