اجتماع اربعین حسینی صحنه صلابت و مهرورزی است
کد خبر: 3754949
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

اجتماع اربعین حسینی صحنه صلابت و مهرورزی است

گروه اجتماعی- استاندار یزد، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را نماد دفاع از آزادی و آزادگی و صحنه اخلاق‌، ‌قدرت، ‌صلابت و مهرورزی مسلمانان دانست.

اجتماع اربعین حسینی صحنه صلابت و مهرورزی است

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد صبح امروز در نشست ساماندهی مشارکت های خیرین ‌ستاد اربعین حسینی استان با اشاره به اینکه رویارویی و مقابله با ظلم ظالمان همواره وجود داشته و دارد اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا علیه السلام اقیانوس بسیار بزرگی است که تمام مشکلات را می توان با توسل به ‌آن حضرت حل کرد.
زمانی قمی با بیان اینکه در تشکیلات حضرت امام حسین علیه السلام همه از پیر و جوان، زن و مرد و بخش دولتی و خصوصی، فعال هستند، ادامه داد: پیاده روی اربعین بزرگ ترین اجتماعی است که با ‌ایمان، ‌اراده قلبی، عشق و علاقه مردم رقم می‌خورد و نماد دفاع از آزادی و آزادگی و صحنه زیبا و ارزشمند اخلاق، مهرورزی، ‌صلابت و قدرت مسلمانان از سراسر جهان است.
وی افزود:‌ اجتماع اربعین حسینی به لحاظ کمیت و تعداد نیز بسیار بی نظیر است؛ این اجتماع بزرگ یک کارگاه آموزشی برای چگونه زیستن است و پیام انسان دوستی و محبت به جوامع بشری می دهد که به محور تجمع و اتحاد ملت های مسلمان تبدیل شده است.
رئیس ستاد اربعین حسینی استان بیان کرد: لازم است استان یزد که حسینیه ایران است در حوزه ارائه خدمات و تسهیلات به زائران حسینی پیشقدم و نمونه باشد و هرچند گزارش فعالیت های سال قبل نشانگر اقدامات خوبی در این رابطه است اما ضروری است تلاش کنیم امکانات و فعالیت ها برای تسهیل ارائه خدمات به زائران از سوی استان در مراسم اربعین تقویت شود.
یادآور می شود در این نشست طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، طهماسبی دبیر ستاد اربعین حسینی استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد، جعفری خرمی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد در سال جاری در راستای ساماندهی مشارکت های خیرین اربعین حسینی ارائه دادند.

انتهای پیام

captcha