دولت الکترونیک؛ نیاز جامعه امروزی 
کد خبر: 3754998
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

دولت الکترونیک؛ نیاز جامعه امروزی 

گروه اجتماعی - مدیرکل شرکت پست لرستان داشتن دولت الکترونیک را نیاز جامعه امروزی برشمرد و گفت: کاهش ترددهای زایر و جلوگیری از فساد اداری از دستاوردهای اجرای طرح جی نف توسط شرکت پست است.

دولت الکترونیک؛ نیاز جامعه امروزی 

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ناظری، مدیرکل شرکت پست لرستان، امروز پنجشنبه، ۱۹ مهر در دیدار کارکنان شرکت پست لرستان با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با اشاره به اینکه ایران یکی از با سابقه‌ترین عضو اتحادیه جهانی پست می‌باشد، تصریح کرد: در حال حاضر اتحادیه جهانی پست دارای 192 عضو می‌باشد که اعضای آن فعالیت‌های خود را براساس قوانین و مقررات اتحادیه انجام می‌دهند.
وی افزود: به واسطه گستردگی فعالیتی که در این اتحادیه وجود دارد 17 مهر به عنوان روز جهانی پست و در ایران هفته‌ای به نام پست نامگذاری شده است.
ناظری جایگاه پست استان را در زمینه شاخص مورد ارزیابی شرکت و رضایت‌مندی مشتریان مطلوب و رضایت‌بخش دانست و عنوان کرد: در جهت تحقق اهداف مورد نظر مردم، خدمات پستی هم زمان با نیاز جامعه و پیشرفت تکنولوژی ارائه انجام می‌شوند.
مدیرکل شرکت پست لرستان نیاز جامعه امروزی را تحقق و اجرای دولت الکترونیک دانست و گفت: بواسطه داشتن اطلاعات کدپستی ده رقمی که در اختیار پست می‌باشد، مسئولیت و اجرای دو پروژه اقتصاد مقاومتی جی نف و سیماک که در راستای اجرای دولت الکترونیک به پست واگذار گردید.
وی شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری، کاهش رفت و آمدهای زائد شهری و بین شهری، اتلاف وقت و انرژی، استانداردسازی آدرس اماکن پستی و داشتن پرونده الکترونیکی واحد در حوزه املاک را از مزایای اجرای پروژه‌های جی نف و سیماک برشمرد و گفت: در شش ماهه اول سالجاری ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مرسوله توسط پست استان جابجا شده است که این بیانگر این نکته است که به همین مقدار ترددهای غیرضروری و زائد کاسته شده است.

 

انتهای پیام

 

captcha