حس اعتماد به نفس در جامعه تقویت شود
کد خبر: 3755001
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

حس اعتماد به نفس در جامعه تقویت شود

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان پیشرفت و ترقی در طول حکومت چهل ساله انقلاب اسلامی را بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: باید با تقویت حس اعتماد به نفس در جامعه از فرصت‌هایی همچون تحریم اقتصادی استفاده نمود و زمینه ترقی و اعتلای جامعه را فراهم ساخت.

 حس اعتماد به نفس در جامعه تقویت شود

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز ۱۹مهر در دیدار با کارکنان شرکت پست لرستان، ضمن تبریک هفته پست به کارکنان پست استان زحمات این قشر که با حفظ سرعت، دقت و حفظ امانتداری به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم همراه است را قابل تقدیر دانست و گفت: باید به دنبال این بود که پست خدمات خود را با زمان و پیشرفت تکنولوژی تطبیق دهد.
وی با اشاره به اینکه شرکت پست امین مردم می‌باشد، تصریح کرد: تاکنون هیچ‌گونه گلایه‌مندی و بدبینی از طرف مردم اعلام نگردیده و جایگاه اجتماعی پست در نزد مردم رضایت‌بخش می‌باشد.
آیت‌الله میرعمادی رضایت عمومی، استفاده از فناوری و تکنولوژی در خدمات و تاثیر در کاهش هزینه و اتلاف وقت را از مواردی مهم دانست که باید در خدمات‌رسانی به آن توجه شود و گفت: سرعت در ارائه خدمات توسط شرکت پست قابل تقدیر است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان حوزه ارتباطات را یک حوزه مهم و تاثیرگذار دانست و با اشاره به چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و حوزه ارتباطات درصدد ضربه زدن به نظام هستند و قصد دارند که مردم را نسبت به انقلاب مایوس نمایند و ما به عنوان خدمتگزار می‌بایست در راه خدمت خالصانه به مردم گام برداریم تا توطئه‌های دشمن ناکام گردد.
امام جمعه خرم‌آباد، پیشرفت و ترقی در طول حکومت چهل ساله انقلاب اسلامی را بی‌سابقه عنوان کرد و ادامه داد: باید با تقویت حس اعتماد به نفس در جامعه از فرصت‌هایی همچون تحریم اقتصادی استفاده نمود و زمینه ترقی و اعتلای جامعه را فراهم ساخت.

 

انتهای پیام

 

 

 

captcha