اجرای طرح «تلاوت نور» در ۵۰۰ مسجد لرستان
کد خبر: 3755006
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

اجرای طرح «تلاوت نور» در ۵۰۰ مسجد لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان از برگزاری طرح تلاوت نور در بیش‌از ۵۰۰ مسجد استان خبر داد و گفت: هدف ما توسعه این طرح قرآنی است کما‌اینکه در این طرح کتاب قرآن رایگان به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

اجرای طرح «تلاوت نور» در ۵۰۰ مسجد لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، پنچ‌شنبه، ۱۹ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح استان لرستان، اظهارکرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شوند که تاکنون ۶ هزار نفر از استان لرستان در این سامانه ثبت شده است.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، تصریح کرد: در ایام اربعین ۱۰ تا ۱۲ موکب توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در سطح استان به زوار اربعین حسینی فعالیت خدمات ارائه می‌دهند.
ابدالی‌پور با بیان این‌که واریز سرانه به حساب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بر مبنای فعالیت و فعالیت‌محور است، عنوان کرد: این امر باعث می‌شود تا کانون‌های فعال از کانون های غیرفعال شناسایی شود این در حالی است که رسالت ستاد عالی کانون‌های مساجد هم شناسایی کانون‌های فعال و غیرفعال است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از اجرای طرح تلاوت نور در ۵۰۰ مسجد استان لرستان خبر داد و عنوان کرد: تفاهم‌نامه با ادارات مختلف از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان، ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و حوزه‌های علمیه در راستای تسهیل‌گری فعالیت‌های فرهنگی منعقد شده است.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج اشاره و عنوان کرد: در بسیاری از جاها مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد فرمانده پایگاه بسیج است و هدف ما تعامل با اعضای مسجد به عنوان یک خانواده است.

 

انتهای پیام

captcha