آخرین ورژن نرم‌افزار حماسه عاشورا منتشر شد+ دانلود
کد خبر: 3755047
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵

آخرین ورژن نرم‌افزار حماسه عاشورا منتشر شد+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ نسخه جدید نرم‌افزار حماسه عاشورا با قابلیت‌های منحصر به فرد بروزرسانی و منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ برنامه حماسه عاشورا به سبکی روان و جذاب و با استفاده از تصاویر منحصربه فرد برای ماندگاری پیام عاشورا سعی دارد گزارش صحیح و جامع از واقعه عاشورا ارائه دهد.
 
این نرم‌افزار ضمن قابلیت اجرای آسان برای تمام اقشار و سطوح علمی، چهار سال سابقه اجرای روزانه در خیمه گاه حسینی(ع) در کربلای معلی را دارد. برنامه حماسه عاشورا به تازگی نسخه ۴.۱ خودش را همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و آغاز ماه صفر با قابلیت فهرست‌سازی منتخب منتشر کرد.
 
ازجمله قابلیت‌های فنی این برنامه می‎توان به کاربری ساده و آسان، قابلیت اتصال به پرینتر، در یافت گزارشات، پشنهادات و تجربیات در برنامه، گرافیک با کیفیت و متحرک و تصاویر و طراحی انحصاری آن اشاره کرد.
 
مهم‌ترین قابلیت این برنامه در نسخه جدید آن عرضه شده انتخاب فهرست نمایشی توسط هر مبلغ و روحانی(سناریور سازی هدایت شده) به همراه توضیح(در صورتی که موس به بالای صفحه نمایش منتقل شود منویی ظاهر می‌شود که یکی از گزینه‌های منو، فهرست انتخابی است. این فهرست تمامی تصاویر نرم افزار را به نمایش گذاشته است. هر مبلغ می‌تواند با انتخاب هر تعداد از تصاویر چینش محتوایی خود را انتخاب کند و بر اساس ذائقه مخاطب خود آن را به نمایش بگذارد)، است.

یکی دیگر از مهمترین قابلیت‌های نسخه به روز رسانی شده این برنامه، فهرست انتخابی برنامه است که هر مبلغ می‌تواند بنا به تشخص خود چینش و ترتیب تصاویر را مشخص و اجرا کند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت دانلود به این لینک مراجعه کنند.
 
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد اسماعیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۳
0
0
خیلی برنامه خوبیه بویژه برای مبلغین
captcha