پیاده‌روی اربعین یک موج عظیم و بسیار تأثیرگذار در عرصه بین‌الملل است
کد خبر: 3755177
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
لطفی:

پیاده‌روی اربعین یک موج عظیم و بسیار تأثیرگذار در عرصه بین‌الملل است

گروه سیاست و اقتصاد - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی هر سال باشکوه‌تر از سال قبل و با حضور میلیونی مردم برگزار می‌شود، گفت: پیاده‌روی اربعین یک موج عظیم و بسیار تأثیرگذار در عرصه بین‌الملل است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز جمعه 20 مهر در حاشیه سفر به کرمان با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی هر سال باشکوه‌تر از سال قبل و با حضور میلیونی مردم برگزار می‌شود، گفت: پیاده‌روی اربعین یک موج عظیم و بسیار تأثیرگذار در عرصه بین‌الملل است.
وی با بیان اینکه آل سعود و وهابیت برای تحت فشار قرار دادن و آسیب وارد کردن به این حرکت حماسی و الهی تلاش می‌کنند، افزود: این حضور میلیونی شیعه در پیاده‌روی اربعین با پیام عاشورایی قابل مقایسه با هیچ حرکتی نیست که مشابهت‌سازی برای آن داشته باشیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به کتمان رسانه‌ای این حرکت بیان کرد: نظام سلطه با محوریت آمریکا به دلیل ترس و وحشتی که از این حماسه دارند کتمان پوشش رسانه‌ای دارند اما باید رسانه‌ها پیام‌رسان این حرکت الهی و عاشورایی در سطح دنیا باشند.
وی با تأکید بر اینکه دولت و مسئولان نباید به پیاده‌روی اربعین نگاه درآمدی داشته باشند، تصریح کرد: اصلاً در این مانور و حرکت الهی و افتخار شیعه سهم دولت کجاست، از دولت می‌خواهیم در عمل در خدمت به زوار اربعین باشد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تأمین امنیت پیاده‌روی اربعن کار مضاعفی می‌طلبد که مسئولان ما همه تدابیر را اندیشیدند و هر کسی باید در این حرکت سهیم باشد.
لطفی با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی درصدد تحریف این مسیر الهی است، تأکید کرد: دشمن برای تأثیرگذاری در راستای ایجاد انحراف و خرافات در این حرکت الهی تلاش می‌کند که این هوشیاری مردم را می‌طلبد.
انتهای پیام

captcha