برگزاری جشنواره «ایده‌آفرینی سرو» در کرمانشاه
کد خبر: 3755202
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

برگزاری جشنواره «ایده‌آفرینی سرو» در کرمانشاه

گروه فرهنگی ــ جشنواره ایده‌آفرینی سرو در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «ایده آفرینی سرو» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، افشین آزادی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، حوزه هنری با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران جشنواره ایده آفرینی سرو را برگزار می‌کند.
وی این جشنواره ر ا در راستای زمینه‌سازی برای تحقق ایده‌های کارآفرین و با هـدف توسعه فرآیندهای هنری نو، توسعه و ترویج ایده پروری دانست و افزود: هدایت ایده‌های خلاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد در حوزه هنر انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه موضوعات جشنواره را ایثار اجتماعی، شهادت و جانبازی در راه ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی، چهل سالگی انقلاب اسلامی، هویت بخشی و ایجاد الگو برای اقشار اجتماعی اعلام کرد.
وی عرصه‌های هنری این جشنواره را هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش، تصویر و ادبیات بیان کرد و افزود: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند از اول آبان ماه به نشانی اینترنتی www.sarv40.ir مراجعه کرده و آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی بدون همراهی و حمایت متولیان اصلی فرهنگ و هنر استان، مقدور نخواهد بود و تحقق اهداف آن منوط به کیفیت مشارکت و ورود این عزیزان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha