احیای نهضت حسینی؛ مؤلفه اصلی اجتماع اربعین
کد خبر: 3755290
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
آیت‌الله عاملی اظهار کرد:

احیای نهضت حسینی؛ مؤلفه اصلی اجتماع اربعین

گروه اجتماعی - امام جمعه اردبیل با اشاره به این‌که احیای نهضت حسینی مؤلفه اصلی اجتماع اربعین حسینی است، بیان کرد: حرکت عظیم مردمی هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته به نمایش گذاشته می‌شود.

احیای نهضت حسینی؛ مؤلفه اصلی اجتماع اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، روز گذشته ۲۰ مهرماه در مراسم رونمایی سه اپلیکیشن اندرویدی با موضوع مذهبی در اردبیل تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی به میعادگاهی علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار تبدیل خواهد شد و جهان اسلام بار دیگر قدرت خود را در مقابل رژیم‌های صهیونسیتی به منصه ظهور خواهد گذاشت.
وی با اشاره به این که احیای نهضت حسینی مولفه اصلی اجتماع اربعین حسینی است، بیان کرد: حرکت عظیم مردمی هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته به نمایش گذاشته می‌شود و دشمنان هر سال بهتر به این موضوع پی می‌برند که هیچ ابرقدرتی در برابر اسلام نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
امام جمعه اردبیل بیان کرد: عشق مردم به اهل بیت(ع) امری کاملا هویدا است و مردم در هر شرایط سختی که قرار بگیرند با توسل به اهل بیت(ع) برهه‌های سخت زمانی را پشت سر می‌گذارند که در این زمینه الگوگیری از این شخصیت‌ها نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه واقع شود.
عاملی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تولید محتوا‌هایی با شعار‌های جهانی امام حسین(ع) در مقابل رژیم استکبار جهانی به‌کارگیری شود و طوری باشد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن در راستای خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان گام برداشته و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
علی حسن‌زاده، مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) اردبیل نیز گفت: اهمیت به تولید چنین محتوا‌هایی شایسته تجلیل و قدردانی است و چنین برنامه‌هایی باید در دنیا فراگیر شده و به همه معرفی شود تا بتوانیم برای امتداد راه و هدف عاشورا از ابزار‌های علمی و عملی نخبگان کشورمان بهره‌گیری کنیم.
در پایان مراسم از سه اپلیکیشن اندرویدی در امتداد عاشورا، حسین چی لر و حب الحسین در دفتر امام جمعه اردبیل رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha