اعلام مصوبات نشست مسئولان شعب بیت‌الاحزان
کد خبر: 3755301
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

اعلام مصوبات نشست مسئولان شعب بیت‌الاحزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ بخشی از مصوبات هفتمین نشست مسئولان و مدیران آموزشی شعب شهرستانی بیت‌الاحزان منتشر شد.

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان برپایی هفتمین نشست مسئولان و مدیران آموزشی شعب شهرستانی بیت‌الاحزان در استان فارس، اظهار کرد: این نشست با دعوت از 130 شعبه 23 شهرستان استان انجام شد که با حضور مدیرانی از 19 شهرستان همراه بود.
وی ادامه داد: طی این جلسه درباره اجرای طرح ملی «آیات زندگی» که به‌صورت حفظ آیات موضوعی در آذرماه برپا می‌شود و راه‌اندازی روابط عمومی شعب مؤسسه به‌منظور اطلاع‌رسانی فعالیت‌های شعبه‌ها، همچنین جذب مردم و خیرین بحث و تبادل نظر شد.
شهسوار با اشاره به اینکه مقرر شد گردهمایی هزار و 910 حافظ کل که طی 23 سال فعالیت مؤسسه تربیت شده‌اند، برگزار شود، اظهار کرد: تا طی این مراسم از مربیان و معلمان قرآنی که موفق به ترتیب حافظان کل شده‌اند، نیز تجلیل به‌عمل آید.

مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان بیان کرد: نکته دیگری که در این جلسه درباره آن بحث و تبادل نظر شد، سطح حقوق معلمان قرآن بود که در دست اقدام قرار گرفت تا طی سال تحصیلی جدید میزان حقوق مربیان، مسئولان و پرسنل مرکز مشخص باشد.
شهسوار عنوان کرد: هفتمین نشست مسئولان و مدیران آموزشی شعب شهرستانی بیت‌الاحزان، طی دو روز، پنجشنبه و جمعه 19 و ۲۰ مهرماه به‌میزبانی مرکز حفظ تخصصی شبانه‌روزی آل‌یاسین شیراز برپا شد.
انتهای پیام

captcha