برنامه‌های دارالقرآن الکریم یزد در سال جاری اعلام شد
کد خبر: 3755422
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

برنامه‌های دارالقرآن الکریم یزد در سال جاری اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برنامه‌های دارالقرآن الکریم این اداره کل در شش ماهه دوم سال ۹۷ در حوزه تربیت کادر متخصص را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در شش ماهه دوم سال 97

حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا  یزد، برنامه‌های دارالقرآن الکریم این اداره کل در شش ماهه دوم سال 97 در حوزه تربیت کادر متخصص را اعلام کرد.
وی اظهار کرد: تربیت مربی در حوزه سبک زندگی قرآنی، تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم، تربیت داور وقف و ابتدا قرآن کریم، برگزاری دوره بازآموزی معلمان قرآن کریم در تمامی شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این اداره در شش ماهه دوم سال جاری است.
حجت‌الاسلام رضایی با اشاره برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی در استان تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال جاری کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی در مرکز استان، و کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآن کریم در شش شهرستان ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز برگزار می‌شود.
وی برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های این اداره در شش ماهه دوم سال جاری اعلام کرد و افزود: این دوره‌ها در تمامی شهرستان‌ها در بخش برادران در رشته صوت و لحن و در بخش خواهران در رشته تجوید برگزار می‌شود.
رییس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: پیگیری اجرای طرح آموزشی استعداهای قرآنی و برگزاری دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این اداره تا پایان سال است.

انتهای پیام

captcha