تعمیر و ساخت بقعه «زبیده خاتون(س)» ملایر
کد خبر: 3755463
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

تعمیر و ساخت بقعه «زبیده خاتون(س)» ملایر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از تعمیر و ساخت امامزاده زبیده خاتون(س) با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل بودجه دولتی خبر داد.

مرمت بقعه زبیده خاتون ملایر

پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مصادف با دهه پایانی ماه صفر و همزمان با شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) مراسم سوگواری و عزاداری در 10 بقعه شهرستان برگزار می‌شود.
جعفری افزود: اطعام هفتگی، 600 تن از نیازمندان شهرستان از محل موقوفه سیف الدوله در شب‌های جمعه و اجرای طرح مهر تحصیلی با توزیع 3 هزار بسته لوازم‌التحریر در میان دانش آموزان نیازمند از جمله اقدامات این مجموعه در چند ماه اخیر است.
رئیس اوقاف ملایر اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان، کمک به بیماران نیازمند از 50 هزار تا 450 هزار تومان و مساعدت 800 تا یک میلیون و 500 هزار تومانی به بیماران صعب العلاج از اقدامات صورت گرفته است.
وی از ساخت و تجهیز بخش ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه از محل موقوفه سیف‌الدوله مبلغ یک‌ میلیارد و 200 میلیون تومان در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار داده است تا نسبت به ساخت و تجهیز این بخش و سایر بخش‌های این بیمارستان اقدام شود.
جعفری از ساخت ۶ کلاس درس توسط اداره اوقاف ملایر در مدرسه فخرالحاجیه ملایر خبر داد و افزود: برای ساخت این تعداد کلاس ۱۸۰ میلیون تومان هزینه می‌شود، یک کلاس درس نیز در دبستان سیف‌الدوله «۳» نیز با هزینه ۲۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از تجهیز کامل سالن سلف سرویس دبیرستان نمونه سیفیه خبر داد و گفت: در این زمینه نیز حدود یکصد میلیون تومان برای خرید ۵۰۰ صندلی و ۵۰ میز و نصب سقف کاذب این دبیرستان در نظر گرفته شده است.
وی از مرمت و توسعه بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و عنوان کرد: تعمیر و ساخت امامزاده زبیده خاتون(ع) با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان از محل بودجه دولتی و توسعه امامزاده علی‌اکبر(ع) گرکان با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان از محل نذورات بقاع از اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه است.
جعفری ابراز کرد: نقشه نمای امامزاده ابراهیم(ع) روستای طجر شهرستان نیز در حال تهیه است که در صورت تأیید با اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان به مرحله اجرا خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha