پارک‌های فناوری، حامی شرکت‌های دانش‌بنیان جوان باشند
کد خبر: 3755495
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

پارک‌های فناوری، حامی شرکت‌های دانش‌بنیان جوان باشند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری می‌توانند شرکت‌های دانش‌بنیان جوان را حمایت کنند.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: دکتر منصور غلامی، امروز(۲۱ مهر)، در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های دولتی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم است از شرکت‌های دانش بنیان حمایت لازم صورت گیرد.

وی افزود: حرکت‌هایی که در حوزه‌های علم و فناوری صورت می‌گیرد، باعث افزایش توان اقتصادی، فنی و درآمدی مجموعه‌های اقتصادی و صنعتی می‌شود.

وزیر علومبیان کرد: این حرکت در دانشگاه بیرجند، دانشگاه صنعتی بیرجند و پارک علم و فناوری به خوبی کمک و راهنمایی می‌شود که اگر نگاهی به این حرکت‌ها داشته باشیم، بسیار امیدوارکننده خواهد بود.

غلامی با تاکید بر حمایت دانشگاه‌ها از پایان‌نامه‌ها، تصریح کرد: مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری می‌توانند شرکت‌های دانش‌بنیان جوان را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید است در خراسان جنوبی، مسئولان دانشگاه و پارک علم و فناوری، شرکت‌هایی را که وجود دارند و کارهای خوبی انجام دادند، مساعدت و همراهی کنند تا بتوانند از ظرفیت‌هایی که در کشور برای حمایت از شرکت‌ها وجود دارد، استفاده کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اظهار رضایت از فعالیت‌های دانشگاه‌های بیرجند و خراسان جنوبی، یادآور شد: موقعیت این دانشگاه‌ها در منطقه شرق ایران به گونه‌ای است که توسعه و حمایت از این دانشگاه‌ها در اولویت‌های برنامه‌ای وزارت علوم قرار می‌گیرد و امیدواریم هر روز اثرگذاری آن در این منطقه بیشتر شود.

 

انتهای پیام

captcha