برقراری امنیت در سایه قرآن پایدارتر است
کد خبر: 3755518
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

برقراری امنیت در سایه قرآن پایدارتر است

گروه شهرستان‌ها - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، گفت: برقراری امنیت مرزهای کشور در سایه قرآن پایدارتر است.

برقراری امنیت در سایه قرآن پایدارتر است

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پاسگاه‌های مرزی تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی افزود: با وجود آسیب‌های اجتماعی فراوانی که امروز در کمین افراد است، تقویت باورهای قرآنی و ارتقای سطح بینش و آگاهی در نیروهای مرزبانی برای حفظ امنیت لازم و ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری طرح‌های بصیرت افزایی در پاسگاه‌های مرزی اظهار کرد: در پیشبرد مباحث و مسائل دینی میان نیروهای مرزبانی این استان اقدامات موثری صورت گرفته است که مورد استقبال خوب مرزبانان و خانواده‌هایشان قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: همه ساله مسابقات قرآن در رده‌های متفاوت برای نیروهای کادر، وظیفه و خانواده‌ها در هنگ‌های مرزی برگزار می‌شود. همچنین جوایزی از طرف فرماندهی به افراد برتر تقدیم می‌گردد.

وی گفت: شهرستان تایباد در زمینه برگزاری کلاس‌های قرآن پیشگام بوده و در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، احکام، تفسیر، نهج البلاغه و حفظ قرآن کریم اقدامات موثری انجام داده است.

آموزه‌های قرآن در استحکام خانواده موثر است
حجت‌الاسلام رامیار آموزه‌های قرآن را در استحکام خانواده موثر دانست و افزود: نتیجه برگزاری این دوره‌ها استحکام بنیان خانواده و تربیت صحیح فرزندان در نیروهای مرزبانی است. این اقدامات در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: یک سرباز برای حفظ خاک کشور نیاز به آرامش دارد. اگر خانواده از برکات قرآن بهره‌مند باشد، سربازان این مرز و بوم با آرامش خاطر به میهن خدمت کرده و به راحتی شرایط سخت مرز را تحمل خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha