تمرین خوب زیستن بر مبنای آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع)
کد خبر: 3755526
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

تمرین خوب زیستن بر مبنای آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع)

گروه جامعه ــ‌ سلسله کارگاه‌های خوب زیستن بر مبنای آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا‌؛ سلسله کارگاه‌های خوب زیستن بر مبنای آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) در پنج محور از سوی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) برگزار می شود.

«کارگاه شادکامی» مهارت‌هایی برای شاد زیستن و مقابله با انواع عوامل ناامیدکننده است که 22 مهرماه، از ساعت 13 تا 15 با تدریس ادیب، از مدرسان مدرسه دانشجویی قرآن و عترت، برگزار می‌شود.

«کارگاه فرصتی برای تغییر» مهارت های کاربردی دوره‌های رشد برای اصلاح و ارتقاست که 14 آبان ماه، از ساعت 13 تا 15 با تدریس شهیدزاده، از مدرسان مدرسه دانشجویی قرآن و عترت ویژه بانوان برپا می‌شود.

بانوان علاقه‌مند به حضور در این دوره‌ها، 28 آبان ماه، از ساعت 13 تا 15 در کارگاه ارتباط مؤثر با تدریس تحویلیان، از مدرسان مدرسه دانشجویی قرآن و عترت مهارت‌های ارتقای همکلامی و ارتباط با دیگران را بر مبنای مهارت‌های دوره چهارم رشد می‌آموزند.

«کارگاه آرامش دست‌یافتنی» نیز با تدریس حقیقی از مدرسان مدرسه دانشجویی قرآن و عترت طی 12 آذرماه، از ساعت 13 تا 15 ویژه بانوان برگزار و علاقه‌مندان با مهارت‌های ارتقای روابط خانوادگی و زناشویی و آمادگی برای ازدواج آشنا می‌شوند.

بنا بر گزارش ایکنا؛‌ کارگاه معرفی پژوهش های روانشناسی اسلامی با رویکرد تدبری نیز 28 آذرماه، از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود ‌مکان برگزاری سلسله کارگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خوب زیستن بر مبنای آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع)، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به نشانی بزرگراه چمران، زیر پل جلال آل احمد، روبه‌روی کوی نصر، خیابان کاردان است.

انتهای پیام

captcha