ستاد مردمی اربعین سیستان‌وبلوچستان آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 3755534
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

ستاد مردمی اربعین سیستان‌وبلوچستان آغاز به‌کار کرد

گروه فرهنگی - دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد از ۲۱ مهرماه با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به زوار پاکستانی اربعین آغاز به‌کار کرده و تا هفتم آبان‌ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، رضا بختیاری، دبیر ستاد مردمی اربعین استان روز گذشته، 21 مهر در نشست خبری به‌مناسبت اربعین حسینی در جمع اصحاب رسانه، گفت: این ستاد از بیست و یکم مهرماه با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به زوار پاکستانی اربعین آغاز به‌کار کرده و تا هفتم آبان‌ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
وی ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و 200 نفر در سایت ستاد مردمی اربعین استان برای خدمات‌رسانی به زائران پاکستانی نام‌نویسی کرده‌اند که 700 نفر آنان در اولویت به‌کارگیری قرار دارند.
دبیر ستاد مردمی اربعین استان بیان کرد: تارنمای اینترنتی www.40054.ir نیز جهت ثبت نام از خادمان ایجاد شده و ضروری است تمامی کسانی که قصد خدمت‌رسانی به زوار را دارند حتماً در این سامانه نام‌نویسی کنند تا نسبت به ساماندهی آنان اقدام شود.
وی در توضیح نام‌گذاری این تارنمای اینترنتی، تصریح کرد: 40 نماد اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان و 054 نیز کد استان سیستان و بلوچستان است که تلفیق این دو برای نامگذاری سایت انتخاب شد.
بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته 700 اتوبوس مورد استفاده زائران پاکستانی قرار گرفت، افزود: سال گذشته حدود 40 هزار زائر پاکستانی با ورود به استان، عازم کربلا شدند، اما امسال پیش‌بینی ما بیش از 70 هزار نفر است.
دبیر ستاد مردمی اربعین استان با بیان اینکه همه تمهیدات برای میزبانی شایسته اندیشیده شده است، اظهار کرد: امسال علاوه بر میرجاوه، سه مکان در زاهدان برای پذیرایی و ارائه خدمات به زائران پاکستانی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

captcha