راهپیمایی اربعین؛ بهترین صحنه تجلی وحدت شیعیان و دیگر مذاهب اسلامی
کد خبر: 3755542
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

راهپیمایی اربعین؛ بهترین صحنه تجلی وحدت شیعیان و دیگر مذاهب اسلامی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه شیعیان، اهل تسنن، مسیحیان و آزادگان سایر ادیان الهی در صف پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند، گفت: پیاده‌روی اربعین بهترین صحنه تجلی اتحاد شیعیان، مذاهب اسلامی و آزادگان دیگر ادیان الهی حول محور عاشورای امام حسین(ع) است.

راهپیمایی اربعین بهترین صحنه تجلی وحدت شیعیان و دیگر مذاهب اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 21 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شیعیان، اهل تسنن، مسیحیان و آزادگان سایر ادیان الهی در صف پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند، بیان کرد: پیاده‌روی اربعین بهترین صحنه تجلی اتحاد شیعیان، مذاهب اسلامی و آزادگان دیگر ادیان الهی حول محور عاشورای امام حسین‌(ع) است.

به گفته وی؛‌ پیاده‌روی اربعین محور توحید و یکتاپرستی است، که مردم مناطق مختلف جهان با مذاهب و ادیان مختلف این حرکت عظیم را به نمایش می‌گذارند.

شکری ایجاد تنش بین مردم فارس و عرب را از ترفندهای استکبار جهانی برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی مانند عاشورا و اربعین عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی از این همایش بزرگ هراس دارد زیرا این همایش محور جدیدی را در منطقه خاورمیانه و دنیا ایجاد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: این حرکت عظیم بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز حکومت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) باشد که در این راستا هم مسئولان و هم زائران باید مراقب عواملی که دنبال حاشیه‌سازی هستند تا در مراسم اربعین حسینی شیطنت کنند، باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه‌هایی برای به حاشیه راندن همایش پیاده‌روی اربعین حسینی دارند، یادآور شد: آنها از این تجمع میلیونی مسیر کربلا احساس خطر می‌کنند.

انتهای پیام

captcha