اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3755554
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان نور

گروه فرهنگی - مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان از اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: این اردوها در دوره‌های سه روزه و با حضور دانش‌آموزان سطح استان برگزار می‌شود.

اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از لرستان، باقری، فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) یکشنبه ۲۱ در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: یکی از راه‌های تروبج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه دانش‌آموزان است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای تدابیر فرمانده سپاه استان و مدیرکل آموزش و پرورش استات امسال ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
باقری با ذکر این مطلب که اولین گروه اعزامی دانش‌آموزان در سال جاری به اردوی راهیان نور را گروهی متشکل از ۴۰۰ دانش‌آموز الیگودرز تشکیل می‌دهند، افزود مبنای کار ما تاثیرگذاری و کیفیت بخشی به مراسمات اردوهای راهیان نور است.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به اینکه این دوره‌ها به صورت مقطع سه روزه برگزار می‌شوند، اضافه کرد: این دوره‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود و هدف نهایی ما تربیت دانش‌آموزان انقلابی است.

انتهای پیام

captcha