نمایندگی خون بندناف رویان جهاددانشگاهی سمنان رتبه برتر کشور را کسب کرد
کد خبر: 3755596
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

نمایندگی خون بندناف رویان جهاددانشگاهی سمنان رتبه برتر کشور را کسب کرد

گروه اجتماعی ــ نمایندگی بانک خون بند‌ناف رویان جهاددانشگاهی استان سمنان موفق به کسب عنوان برتر کشوری بین دفاتر نمایندگی بانک خون بند‌ناف رویان در سطح کشور شد.

نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی سمنان  برتر کشوری شد

به گزارش ایکنا از سمنان، مرتضی ضرابی، مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان جهاددانشگاهی کشور در همایش سالیانه دفاتر و نمایندگی‌های بانک خون بند‌ناف رویان در تهران، با اهداء لوحی از تلاش و فعالیت ارزشمند مدیریت و کارکنان جهاددانشگاهی استان سمنان در کسب عنوان دفتر نمایندگی برتر در سال 97 تجلیل کرد.

در لوح تقدیر از این نمایندگی آمده است ؛ تلاش و همت والای مدیریت و کارکنان آن دفتر نمایندگی موجب کسب عنوان دفتر نمایندگی برتر طی سال 1397 در سطح کشور گردید، که بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از کارکنان و کارشناسان خونگیر آن دفتر نمایندگی تقدیر می گردد.

یادآور می‌شود، فعالیت نمایندگی بانک خون بند ناف نوزادان رویان جهاددانشگاهی در استان سمنان از سال 1392 آغاز شده و تا کنون بالغ بر 1200 مورد به نمایندگی خون بند ناف نوزادان رویان جهاددانشگاهی استان سمنان مراجعه کرده و بالغ بر 400 نمونه خون بند ناف نوزادان در بانک خون بند ناف رویان ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام

captcha