جهاددانشگاهی آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ/ افتتاح 10 فناوری جدید سازمان
کد خبر: 3755648
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

جهاددانشگاهی آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ/ افتتاح 10 فناوری جدید سازمان

گروه اجتماعی - رئیس سازمان جهاددانشگاهی از افتتاح ۱۰ فناوری جدید این سازمان خبر داد و گفت: این سازمان آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ در زمینه تولید فناوری‌های مورد نیاز کشور است.

جهاددانشگاهی آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ/افتتاح 10 فناوری جدید سازمان

به گزارش ایکنا از یزد، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی کشور صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی استان یزد اظهار کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی استان یزد یکی از استان‌های خوب و پر ظرفیت برای پیشرفت کشور است ما هم برنامه‌ریزی کردیم جهاددانشگاهی یزد متناسب با نیازهای استان دارای فعالیت‌های شاخص و خوب باشد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش دومین دانشگاه جهاددانشگاهی با عنوان دانشگاه علم و هنر در استان یزد ایجاد شده است، گفت: در حوزه پژوهش و فناوری نیز پژوهشکده مواد نوین سرامیکی توسط جهاددانشگاهی یزد ایجاد شده که بتواند فناوری‌های حوزه صنایع سرامیکی و فولادی استان را تامین کند.
تولید جرم‌های نسوز برای اولین بار در کشور
طیبی افزود: برای اولین بار در کشور پایلوتی در زمینه تولید جرم‌های نسوز برای صنایع ایران توسط جهاددانشگاهی استان یزد طراحی شد و در این راستا نیاز بود ساختار مناسبی داشته باشیم که فعالیت‌ها در آن توسعه پیدا کند و خوشبختانه ساختمان امروز افتتاح شد.
وی ادامه داد: در خصوص کارهای جدید و فناورانه بنا داریم به مناسبت همین تحریم‌هایی که بر ما تحمیل می‌شود، در حضور ریاست محترم جمهور و یا معاون ریاست جمهور 10 فناوری جدید جهاددانشگاهی را افتتاح کنیم که یکی از این فناوری‌ها همین دانش فنی تولید مواد نسوز است.
رئیس سازمان جهاددانشگاهی گفت: با توجه به تهدیدهایی که آمریکا علیه ایران می‌کند، کشور ما، دانشمندان ما، محققان ما و کارشناسان ما هیچ مشکلی در زمینه تولید فناوری‌های مورد نیاز کشور ندارند.
جهاددانشگاهی آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ در زمینه فناوری‌
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی از سال 1359 به دنبال اثبات این موضوع بوده و کارهای خوبی نیز انجام شده و اعلام می‌کنیم ما آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ در زمینه تولید فناوری‌های مورد نیاز کشور هستیم.
طیبی تصریح کرد: ان‌شاءالله با حمایت دولت و استانداری بتوانیم طرح‌های بزرگی که در این استان در حال اجراست به‌ویژه فناوری‌های مورد نیاز صنایع را تامین کند.

captcha