محافل شبانگاهی آموزش فنون تلاوت قرآن در «لاهه»
کد خبر: 3755664
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

محافل شبانگاهی آموزش فنون تلاوت قرآن در «لاهه»

گروه بین‌الملل ـ جلسات هفتگی - شبانگاهی آموزش احکام تجوید و فنون تلاوت قرآن کریم شامگاه جمعه هر هفته در مؤسسه فرهنگی «الکوثر» شهر لاهه هلند برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی alcauther.com؛ کمیته اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی الکوثر در شهر لاهه هلند با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این جلسات هفتگی به همت دارالقرآن وابسته به این مؤسسه و با هدف آموزش قواعد تجوید و فنون تلاوت به مسلمانان علاقه‌‌مند در این کشور اروپایی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه‌ آمده: جلسات به صورت هفتگی و شامگاه جمعه هر هفته برگزار می‌شود، به‌طوری که از ساعت 7 و نیم شب به وقت محلی آغاز می‌شود و حضور تمامی علاقه‌مندان در این محافل آزاد است.

براساس اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی الکوثر شهر لاهه هلند، جعفر بدری و حاج علی طریحی از قراء سرشناس مقیم هلند، مدیریت و تدریس دروس این جلسات را برعهده دارد.

گفتنی است، نخستین جلسه این محافل، شامگاه جمعه گذشته(20 مهرماه) برگزار شد و جمعی از علاقه‌مندان به یادگیری احکام تجوید و فنون تلاوت در این محفل حضور داشتند.

دارالقرآن مؤسسه فرهنگی الکوثر در سال 2014 میلادی در شهر لاهه هلند تأسیس شده و ترویج فرهنگ قرآنی در این کشور اروپایی، شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی و برپایی برنامه‌های قرآنی از جمله فعالیت‌های این مرکز به شمار می‌آید.

سید حسین حسینی

انتهای پیام

captcha