۱۰۰ میلیون تومان کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کردستان خریداری شد
کد خبر: 3755679
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

۱۰۰ میلیون تومان کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کردستان خریداری شد

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از خرید ۱۰۰ میلیون تومان کتاب از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان خبر داد.

۱۰۰ میلیون تومان کتاب از نمایشگاه بین المللی کردستان خریداری شد

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد عبدالملکی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان امروز، 22 مهرماه در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: امسال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مشارکت مطلوبی در این دوره از نمایشگاه کتاب دارد.
وی افزود: برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست کتابخوان، قصه‌گویی، نقد و رونمایی کتاب از جمله برنامه‌هایی است که در غرفه این اداره‌کل در نمایشگاه کتاب به مردم معرفی می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه در غرفه مستقر این اداره‌کل در نمایشگاه به طور رایگان برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی ثبت نام به عمل می‌آید، اعلام کرد: از روز نخست نمایشگاه تا صبح امروز ۲۲ مهرماه ۶۰۰ نفر در غرفه این اداره‌کل به عضویت کتابخانه‌ها در آمدند.
وی با اشاره به اینکه دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور دستور خرید ۶۰ میلیون تومان کتاب در نمایشگاه کتاب استان را صادر کردند، عنوان کرد: با احتساب تخفیف مصوب نمایشگاه و ناشران حدود یکصد میلیون تومان کتاب از این نمایشگاه خریداری خواهیم کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در پایان یادآور شد: اولویت ما در خرید کتاب بیشتر حوزه‌های رمان، داستان و علوم علمی و عملی و منابع کُردی است.
انتهای پیام

captcha