آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهداست
کد خبر: 3755701
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهداست

گروه فرهنگی ــ امام جمعه خرم‌دره امنیت کشور را مرهون خون پاک شهدا عنوان کرد و گفت: خدمت به خانواده‌هایی که عزیزترین کسان خود را در راه کشور و اسلام فدا کرده‌اند مایه افتخار است‌.

آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهداستبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرم‌دره شامگاه شنبه ۲۱ مهرماه در دیدار با خانواده معظم شهیدان غلام علی کلانتری و علی کلانتری از شهدای نیروی انتظامی این شهرستان ایثارگری شهیدان در راه دفاع از میهن اسلامی را موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: امروز آرامش و امنیت بالایی که در کشور وجود دارد به واسطه ایثارگری و خون‌های پاک شهیدان گرانقدر است‌.
وی یادآور شد: به برکت خون شهدا است که امروز کشورمان در اوج قدرت به سر می‌برد و در بسیاری از مسائل جهانی حرفی برای گفتن دارد.
حجت الاسلام حسینی خانواده‌های شهدا را مایه افتخار جامعه دانست و افزود: خدمت به خانواده‌های شهیدان که فرزندان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند مایه افتخار است.
امام جمعه خرم‌دره یادآور شد: در خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به خانواده شهدا نباید از هیچ کوششی فروگذار کرد.
به گزارش ایکنا، شهید غلام علی کلانتری درسال 69 توسط اشرار مسلح در منطقه زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید والا مقام علی بابایی نیز در تاریخ ۱۱ آذر ماه سال ۸۷ در منطقه سردشت به بانه و در حین ماموریت به شهادت رسید.
انتهای پیام
captcha