چتر امنیتی پلیس برای حفاظت از زوار اربعین
کد خبر: 3755741
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

چتر امنیتی پلیس برای حفاظت از زوار اربعین

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس این شهرستان جهت تأمین امنیت زائران اباعبدالله‌ الحسین(ع) خبر داد.

چتر امنیتی پلیس برای حفاظت از زوار اربعین

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین براری اظهار کرد: با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی(ع) پلیس کرمانشاه از هر لحاظ آمادگی خدمت‌رسانی و خدمتگذاری به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را دارد.
وی همچنین به تدابیر امنیتی مسیر زائران اربعین حسین(ع) اشاره کرد و افزود: همگام با حرکت معنوی این زائران در طول مسیر از بدو ورود تا خروج از حوزه استحفاظی پوشش انتظامی و چتر امنیتی توسط پلیس این شهرستان بطور کامل اجرا خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به زوار ابا عبدالله‌الحسین(ع) عبادت و سعادتی است که نصیب پلیس این شهرستان شده، گفت: به منظور خدمات‌دهی و اسکان زوار، موکب‌هایی برای استراحت در شهرستان تدارک دیده شده که به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی هستند.
این مقام انتظامی انتظامی تصریح کرد: به منظور تأمین امنیت موکب‌های سطح حوزه استحفاظی در تمامی این اماکن پلیس بصورت شبانه‌روزی مستقر و آماده ارائه خدمات به زائران هستند.
وی در پایان گفت: امیدوارم با افزایش گشت‌های انتظامی و نیرو های امنیتی و همکاری شهروندان هیچ مشکلی در تردد و عبور و مرور نداشته زائران نداشته باشیم.
انتهای پیام

captcha