۱۰ هزار زائر اربعین توسط موکب‌های لرستان پذیرایی می‌شوند
کد خبر: 3755769
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
خجسته‌پور:

۱۰ هزار زائر اربعین توسط موکب‌های لرستان پذیرایی می‌شوند

گروه فرهنگی - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به استقرار موکب ‌های لرستان در اربعین حسینی، اظهار کرد: ۱۰ هزار نفر از زائران اربعین توسط موکب‌های لرستان در مرز مهران پذیرایی می‌شوند.

۱۰ هزار نفر از زائران اربعین توسط موکب‌های لرستان پذیرایی می‌شوند

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌اله خجسته معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، امروز، ۲۲ مهر در جلسه ستاد اربعین لرستان با تاکید بر ضرورت شناسایی استعداد موکب‌های لرستان برای ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین حسینی، اظهارکرد: موکب‌داران در اظهارنامه، ظرفیت پذیرایی و اسکان را مشخص کنند.
وی با اشاره به اینکه شماره حساب‌هایی در بانک انصار به نام ستاد اربعین برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اربعین مشخص شود، تصریح کرد: مجوز فعالیت ۱۲ موکب از لرستان برای خدمت به زائران اربعین حسینی صادر شده است، تصریح کرد: این مجوزها براساس اعلام توانمندی‌ها بوده است.
خجسته‌پور با اشاره به اینکه در سنوات گذشته موکب‌های لرستان بیشتر از تعهدات خود ارائه خدمت داده‌اند، اضافه کرد: موکب‌ها براساس تعهد مشخص شده و مانعی برای جمع‌آوری نذورات اربعین توسط موکب‌های مشخص شده است وجود ندارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر تقویت و توجه بیشتر موکب لرستان در مرز مهران، اضافه کرد: در این موکب روزانه ۱۰ هزار نفر پذیرایی خواهد شد از مدیران برای موکب مهران انتظار مساعدت داریم.
وی با ذکر این مطلب که دستگاه‌ها علاوه بر خدمات دستگاهی، به مهران با ظرفیت ۱۰ هزار نفر است توجه داشته باشند، ادامه داد: در موکب مهران بنا بر اسکان نداریم و فقط بحث پذیرایی خواهد بود.

انتهای پیام

captcha