اجرای نمایش محیطی«نقطه رهایی» در مصلای امام‌خمینی(ره)
کد خبر: 3755779
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

اجرای نمایش محیطی«نقطه رهایی» در مصلای امام‌خمینی(ره)

گروه هنرــ نمایش محیطی «نقطه رهایی» با موضوع دفاع مقدس به مدت 10 شب به صورت عمومی و رایگان در ضلع شمالی مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 ؛ «نقطه رهایی» در ۱۲ بخش مختلف با حضور بیش از۶۰ بازیگر در فضایی به وسعت ۵ هکتار واقع در بزرگراه شهید همت (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه شهید مدرس، بخش شمالی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نمایش محیطی که با نوآوری در نحوه ارائه مضمون و فضاسازی صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی، حضور یک رزمنده در جبهه‌های دفاع مقدس را روایت می‌کند و با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه (انفجار، تیراندازی، نور، صدا و افکت) صحنه‌های جذاب و دیدنی را برای مخاطبان بازسازی و تداعی کند.

تماشای این نمایش برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان ساکن منطقه 10 برای بهره‌مندی از ایاب و ذهاب عمومی می‌توانند ساعت 16:30 روزهای یکشنبه 21، پنجشنبه 26،یکشنبه 29مهرماه وچهارشنبه دوم آبانماه به فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند.

این نمایش صحنه‌هایی از هشت سال جنگ تحمیلی را برای شرکت‌کنندگان تداعی می‌کند؛ روایتگر رشادت رزمندگان در مناطق عملیاتی (هور، پل خیبری، بیمارستان صحرایی، کانال کمیل و...) است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مصلای امام خمینی (ره)، مرکز ارتباطات و اموربین‌المللی شهرداری تهران، اورژانس تهران، سازمان خدمات شهری شهرداری تهران، سپاه حضرت رسول (ص)تهران، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستاد اقامه نمازجمعه(غرب تهران)، سازمان زیباسازی شهرتهران و شهرداری منطقه 3 تهیه و تدارک دیده شده است.

شهروندان منطقه 10 برای نام‌نویسی می‌توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی میدان بریانک، ابتدای خوش جنوبی، خیابان امیرقلی مراجعه کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55135553 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

captcha